Translate

Τρίτη 28 Ιουνίου 2022

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΜΕΤΑ ΣΧΟΛΙΩΝ (Μέρος 2 )


Αποκάλυψη Ιωάννου, κεφάλαιο Α΄στίχοι 4-5-6
4 Ἰωάννης ταῖς ἑπτὰ ἐκκλησίαις ταῖς ἐν τῇ Ἀσίᾳ· χάρις ὑμῖν καὶ εἰρήνη ἀπὸ Θεοῦ, ὁ ὢν καὶ ὁ ἦν καὶ ὁ ἐρχόμενος, καὶ ἀπὸ τῶν ἑπτὰ πνευμάτων, ἃ ἐνώπιον τοῦ θρόνου αὐτοῦ, 5 καὶ ἀπὸ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὁ μάρτυς ὁ πιστός, ὁ πρωτότοκος τῶν νεκρῶν καὶ ὁ ἄρχων τῶν βασιλέων τῆς γῆς. Τῷ ἀγαπῶντι ἡμᾶς καὶ λούσαντι ἡμᾶς ἀπὸ τῶν ἁμαρτιῶν ἡμῶν ἐν τῷ αἵματι αὐτοῦ, 6 καὶ ἐποίησεν ἡμᾶς βασιλείαν, ἱερεῖς τῷ Θεῷ καὶ πατρὶ αὐτοῦ, αὐτῷ ἡ δόξα καὶ τὸ κράτος εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων· ἀμήν
ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
Η παρακάτω ερμηνεία που την έχω κάμει πριν από το έτος 2015 είναι σε 90 συνέχειες μαζί με τα συνημμένα σχόλια και την επανακοινοποιώ σε αυτό το blog, είναι προσωπικές μου σκέψεις και σε καμιά περίπτωση δεν διεκδικούν το αλάθητο, έτσι ζητώ την κατανόηση του αναγνώστη, καθόσον μάλιστα δεν είμαι ειδικός στα θεολογικά ζητήματα, άλλωστε η Αποκάλυψη δεν ερμηνεύεται, αλλά όπως λέει και η λέξη αποκαλύπτεται ανάλογα με τη πίστη που διαθέτει ο κάθε καλοπροαίρετος αναγνώστης. ( Διότι ο κακοπροαίρετος άνθρωπος ποτέ δεν θα εντρυφήσει ποτέ με αγάπη πάνω στο καταπληκτικό προφητικό βιβλίο της Αποκάλυψης του Ιωάννη.)
Ο Ιωάννης γράφει προς τις επτά Εκκλησίες που βρίσκονται στην Ασία. Η χάρη και η ειρήνη του Θεού που είναι Αυτός που είναι ο ών, δηλαδή που υπάρχει αιωνίως, υπήρχε αιωνίως, και είναι ερχόμενος, και από τα επτά πνεύματα του Θεού τα οποία βρίσκονται μπροστά στο θρόνο Του, και από τον Ιησού Χριστό, ο οποίος είναι ο πιστός μάρτυρας, αυτός που αναστήθηκε πρώτος από τους νεκρούς και είναι ο άρχοντας όλων των βασιλιάδων της γης, δηλαδή Αυτός που εξουσιάζει και κυριαρχεί πάνω σε όλους τους άρχοντες της γης.
Αυτός μας αγαπάει και μας και μας έλουσε με το αίμα του για να μας καθαρίσει από τις αμαρτίες μας, και δημιούργησε για μας αιώνια βασιλεία και μας έκανε ιερεις στο Θεό και πατέρα του, δηλαδή συμμέτοχους στη προσφορά της λατρείας στο Θεό και πατερα του, που σε Αυτόν ανήκει η δόξα και η δύναμη αιωνίως. Αμήν.
Οι 7 Εκκλησίες ήταν οι πρώτες Χριστιανικές Εκκλησίες τις οποίες δημιούργησαν οι πρώτοι απόστολοι του Χριστού στη Μικρά Ασία ήτοι στη σημερινή Τουρκία.
Πιο κάτω ο Ιωάννης τις ονομάζει και με τη χάρη του Θεού θα δούμε τα ονόματά τους. Ομως κατ΄επέκταση η Αποκάλυψη δεν απευθύνεται μόνον συμβολικά προς τις πρώτες αυτές Εκκλησίες, αλλά σε όλη την οικουμένη.
Ο Θεός είναι αιώνιος δεν έχει μήτε αρχή μήτε τέλος, αυτός είναι ο δημιουργός των πάντων. Ολα φθείρονται, όλα κονιορτοποιούνται, ακόμη και οι παμμέγιστοι αστέρες πεθαίνουν, η γη συνεχώς αλλάζει, οι άνθρωποι φευγαλέα έρχονται και για πολύ λίγο χρόνο πάνω στη γη και μετά γίνονται στάχτη και κάποια ξεχασμένα οστά ή στάχτη στα κοιμητήρια.
Ομως ο Θεός υπάρχει πάντοτε ( Ο ΩΝ) προυπήρχε πάντοτε ( Ο ΗΝ ), και θα έλθει πάλι ( Ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ), θα έρθει πάλι στη γη για να κρίνει ζώντας και νεκρούς, ού της βασιλείας αυτού ουκ έσται τέλος, κατά το Σύμβολον της Πίστεως.
Αυτός είναι ο Ιησούς Χριστός, ο πολυαγαπημένος Σωτήρας όλου του κόσμου, ο οποίος ήλθε ως άνθρωπος και δοκίμασε τη κακία των άνθρώπων, τις ύβρεις, τους εμπαιγμούς, τις μαστιγώσεις, τον ακάνθινο στέφανο, το Σταυρικό θάνατο,
Και ποιά η αιτία για όλα αυτά; H αιτία είναι οτι οι άνθρωποι της εποχής του δεν τον θεώρησαν Υιό του Θεού, οπως ο ίδιος είπε, αλλά και παράλληλα Υιό του ανθρώπου. Δεν δέχτηκαν οι πολλοί τη σωτηριώδη διδασκαλία του και θεώρησαν κοινό το αίμα της Διαθήκης Του.
Και σήμερα δεν έχει αλλάξει πολύ η κατάσταση και συνεχώς χειροτερεύει.
Ομως ο Ιησούς Χριστός ήδη έχει εγκαθιδρύσει τη βασιλεία Του, η οποία επί της γης συμβολίζεται από την Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία Του και όσοι Χριστιανοί τον ακολουθούν και τον αγαπούν πάνω από όλα, είναι οι επί της γης άγγελιοφόροι του, τουτέστιν οι όσοι συμμετέχουν και εικονίζουν νοερά τα αγγελικά τάγμα των Χερουβείμ, καθώς ακούμε όταν ψάλουμε τον Χερουβικό ύμνο κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, είναι αυτοί που " Οι τα Χερουβίμ μυστικώς εικονίζοντες"
Ολη η δόξα και η δύναμη ανήκουν σε αυτόν τον παντοδύναμο Θεό στου οποίου τα χέρια υπάρχει η πνοή μας, και αν ζούμε είναι γιατί Εκείνος το επιτρέπει, οπως επιτρέπει και το κάθε τί στη ζωή μας.
Εκείνος ζει μέσα στο Φως και είναι αιώνιος, εμείς είμαστε παροδικοί και πρόσκαιροι, πολλές φορές προτιμούμε το σκοτάδι παρά το φως, διότι αγαπήσαμε περισσότερο το σκοτάδι του διαβόλου παρά το Φως του Χριστού, γιατί τα έργα μας είναι πονηρά .
Τα επτά πνεύματα που αναφέρει ο Ιωάννης είναι ένας συμβολικός αριθμός, ο οποίος αναφέρεται πολλές φορές σε όλη την Αγία Γραφή.
.
Συνεχίζεται.
Κωνσταντίνος Στρατής
Μεσαριά Ανδρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια σας να είναι καλοπροαίρετα και ειλικρινή.
Ευχαριστώ

Ο διαχειριστής.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.