Δόξα εν υψίστοις Θεώ και επί γης ειρήνη εν ανθρώποις ευδοκία.
( Αγγελικός ύμνος που πρωτακούστηκε τη νύχτα της Γέννησης του Χριστού)
Για τον Τριαδικό Θεό και τους αγγέλους του η γη είναι ενιαία. Δεν υπάρχει ανατολικός και δυτικός κόσμος γιατί για κάθε σημείο της γης οι τόποι που βρίσκονται προς τα εκεί που ανατέλει ο ήλιος είναι ανατολικοί και οι τόποι που βρίσκονται προς τα εκεί που δύει ο ήλιος είναι δυτικοί ως προς αυτό το σημείο. Αυτές είναι ανθρώπινες διασπαστικές έννοιες που διαχωρίζουν του τύπου " ανήκομεν εις την Δύσιν, ή ανήκομεν εις τ,ην Ανατολήν.. Μέγιστοι νοητοί κύκλοι, μαθηματικής έννοιας, που ονομάζονται μεσημβρινοί και που διέρχονται από τους πόλους υπάρχουν άπειροι. Κάθε σημείο επί της γης έχει το δικό του μεσημβρινό που 'οταν ο ήλιος κατά το ημερ'ησιο τόξο του στέκεται από πάνω του, τοτε το σημείο εκείνο έχει μεσημέρι. Η έννοια του ανατολικού και δυτικού κόσμου υπάρχει από τη στιγή που έγιεν παγκόσμια αποδεκτος ως πρώτος μεσημβρινός αυτος που περνάει από το Λονδίνο για τις ανάγκες της επίλυσης των προβλημάτων της αστρονομικής ναυσιπλοίας και του παγκόσμιου χρόνου και έτσι χωρίστηκε η γη σε Ανατολικό και Δυτικό ημισφαίριο..Λέω πλασματ,ικά γιατ'ι στ,ην ουσία ό,τι είναι αντολικό για τον ένα είναι δυτικό για τον άλλο και αντιστρόφως. Σήμερα όταν μιλάμε για ανατολικούς και Δυτικούς είναι σαν να μιλάμε για διαφορετικό είδος ανθρώπων "κακών"και "καλών" Οι ¨δυτικοί¨θεωρούν κακούς τους "ανατολικούς" και αντιστρόφως.
΄'Ομως η αλήθεια βρίσκεται στο Ευαγγέλιο του Χριστού, όπου όλοι οι άνθρωποι είναι κακοί οπουδήποτε κατοικούν είτε στον "ανατολικό" είτε στο "δυτικό" κόσμο, αν δεν επέλθει η χάρη του Χριστού πάνω σε κάθε ένα ξεχωριστά και τον μεταμορφώσει σε καλό άνθρωπο, ώστε όλοι οι καλοί άνθρωποι που η καλοσύνη τους πηγάζει από το Χριστό να έχουν την ειρήνη του Χριστού μεταξύ τους. Διότι χωρίς την ειρήνη του Χριστού μέσα μας είμαστε άγρια ανθρωποφάγα ζώα της ζούγκλας. Το "επί γης ειρήνη" αυτό το νόημα έχει . Πάνω σε μια εννιαία γη όπως τη βλέπει ο Θεός από ψηλά σαν ένα περιστρεφόμενο ουράνιο σώμα να έχει ειρήνη παντού , χωρίς τοπικούς διαχωρισμούς που είναι ανθρώπινα εφευρήματα τ,ης ανθρώπινης σοφίας που είναι μωρία για το Θεό και για το υπερκόσμιο μεγαλείο της δημιουργίας του αχανούς σύμπαντος κόσμου.. Στη ΔΕυτέρα Παρουσία του Χριστού κανένας δεν θα μπορεί να προβάλλει τον "ανατολικό" ή το "δυτικό" τοπικισμό του και να απαιτήσει από τον ουράνιο δικαστή μεροληπτική μεταχείρηση!
Κωνσταντίνος Στρατής.
Ερασιτέχνης ψάλτης.
πρώην πλοίαρχος.
Σχόλια
Kyprianos Christodoulides
Οι ανάγκες επίλυσης τού χρόνου δέν είναι μόνον αυτές οι ανθρώπινες γήινες (μεταβλητές) κοσμικές. Υπάρχουν καί οι σταθερές καί μή μεταβλητές. Παράδειγμα, αυτές που προσδιορίζονται βάσει τού απλανούς Πολικού αστέρα. Τήν γνώμη μου γράφω, άν κάνω λάθος, διόρθωσέ με.
Ο συμπαντικός χρόνος, άν δύναται νά μετρηθεί, διαφέρει τού κοσμικού καί γήινου.
Κωνσταντίνος Στρατής
Κωνσταντίνος Στρατής
Ο παγκόσμιος χρόνος δεν ορίζεται επ΄ουδενί από τον πολικό αστέρα, ο οποίος είναι ορατός μόνο στο Βόρειο ημισφαίριο, όπως υπάρχουν και άλλοι αστέρες και αστρικά συστήματα που είναι ορατά μόνο στο νότιο ημισφαίριο οπως είναι ο αστερισμ'ος του Σταυρού του νότου.
Kyprianos Christodoulides
Kyprianos Christodoulides
Εφόσον δέν υπάρχει σταθερό σημείο αναφοράς, ώς πρός τόν ακριβή προσδιορισμό τού χρόνου, οι προσπάθειές μας "είναι ωσάν τών Τρώων", καθώς γράφει καί ο ποιητής Κ. Καβάφης.
Κωνσταντίνος Στρατής
Κωνσταντίνος Στρατής
Το σχόλιο σου είναι σωστό. Αγαπητέ γιατρέ Κυπριανέ, εαν δεν είχε οριστεί ως πρώτος μεσημβρινός αυτός του Greenwich και ανα 15 μοίρες να αλλάζει η ώρα, τότε κάθε τόπος θα είχε τη δική του τοπική ώρα που θα στηρίζονταν πάνω στη στιγμή που ο ήλιος θα περνούσε από το μεσημβρινό του, και επειδή υπάρχουν άπειροι μεσημβρινοί θα υπήρχαν και άπειρες μετρήσεις του χρόνου. και αυτό θα εξαρτιόνταν από το χρόνο της μεσημβρινής διαβάσεως για κάθε τόπο, θα ήταν το μεσημέρι του κάθε τόπου και η αρχή μέτρησης του χρόνου για κάθε τόπο. Το θέμα είναι πολύπλοκο και χρειάζονται γνώσεις αστρονομικής ναυσιπλοίας και κοσμογραφίας για να γίνει καταληπτό.. Η μέτρηση του χρόνου , όπως την εννοούμε εμείς οι γήινοι οφείλεται στις κινήσεις της γης γύρω από τον εαυτό της και γύρω από τον ήλιο σε μια πλήρη περιφορά κινούμενη πάνω στη εκλειπτική, με ωριαία ταχύτητα 108.000 χιλιόμετρα την ώρα κατά μέσον όρο. Για το Θεό η έννοια του χρόνου είναι τελείως διαφορετική, χώρια που ο χρόνος διαστέλλεται όταν θεωρητικά κινηθούμε με τη ταχύτητα του φωτός . Είναι γνωστό το παράδειγμα των διδύμων. Τα γήινα χρόνια για το Θεό είναι σαν τη χθεσινή ημέρα, ( Χίλια έτη εν οφθαλμοίς σου Κύριε , ως η ημέρα η χθες ήτις διήλθεν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ τα σχόλια σας να είναι καλοπροαίρετα και ειλικρινή.
Ευχαριστώ
Ο διαχειριστής.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.