Translate

Κυριακή 23 Απριλίου 2023

Η Γέννηση, η Σταύρωση, η Ανάσταση και η Ανάληψη του Χριστού.

 Χριστός Ανέστη

Η Γέννηση, η Σταύρωση, η Ανάσταση και η Ανάληψη του Χριστού.
Ο Κύριος Ιησούς Χριστός μας διδάσκει κατά δύο τρόπους. Ο ένας τρόπος είναι με την δια του λόγου διδασκαλία Του που υπάρχει στα τέσσερα Ευαγγέλια τα οποία έγραψαν οι απόστολοι και ευαγγελιστές Ματθαίος, Μάρκος, Λουκάς και Ιωάννης, και ο άλλος τρόπος είναι της σιωπηρής διδασκαλίας του μέσω των τεσσάρων σημαντικών γεγονότων της επίγειας παρουσιας του,( τα οποία μιλούν με στεντόρεια φωνή από μόνα τους), που περιγράφονται λεπτομερώς πάλι στα Ευαγγέλια,τα οποία έχουν μια θαυμαστή συνοχή και σχέση μεταξύ τους και μιλούν μέσα στις καρδιές μας με υπερφυσικά θαυμαστό τρόπο της Γέννησης, της Σταύρωσης, της Ανάστασης και της Ανάληψης Του.
Ο Ιησούς Χριστός ως Υιός του Θεού δηλαδή ως Θεός και Υιός της Παναγίας δηλαδή ως άνθρωπος και που είναι το Φως του κόσμου, γεννήθηκε τη νύκτα μέσα στο σκοτάδι ενός στάβλου, και τον κάρφωσαν πάνω στο Σταυρό το μεσημέρι και πεθανε στις 3 το απόγευμα όταν ο ήλιος έκρυψε τις ακτίνες του και σκοτάδι σκέπασε τη γη την ώρα του θανάτου του, ίδιο με το σκοτάδι του στάβλου που γεννήθηκε! Και στη γέννηση του μέσα στο στάβλο και στο θάνατο του πάνω στο Σταυρό, το σκοτάδι επικράτησε του φωτός!
Ο συμβολισμός αυτος είναι φοβερός στην απόλυτα πνευματική σύλληψη του γιατί δείχνει ότι όλη η διδασκαλία του Χριστού που μεσολάβησε από τη Γέννηση του μέχρι το θάνατο του σκεπάστηκε από το σκοτάδι, ενώ ο Χριστός γεννήθηκε για να είναι το Φως του κόσμου για να αποκαλύψει τον Πατέρα Θεό. Τούτο το φοβερό σημείο θέλει να μας δείξει, ότι αν παραμείνομε μόνο στα χρόνια του Χριστού από τη Γέννηση του ως τη Σταυρωση του, και δεν αποδεχτούμε ως φωτεινό οδηγό μας το Φως της ανάστασης του, τότε θα παραμείνουμε στο σκοτάδι της άγνοιας, θα νομίζομε ότι είμαστε "ξεφτέρια" στη θεολογία, ενω θα έχομε μαύρα μεσάνυχτα!. Διότι η επικύρωση της Διδασκαλίας του Χριστού είναι η Ανάσταση Του!. Αλλά για να βαδίσουμε στο Φως της Ανάστασης του Χριστού, θα πρέπει να αναστηθούμε μαζί με το Χριστό. Χωρίς το Φως της Ανάστασης του Χριστού, όλο το υπόλοιπο Ευαγγέλιο της διδασκαλίας του Χριστού παραμένει σκοτεινό , δυσνόητο και για τους πολλούς που δεν θα συμμετάσχουν ποτέ στην Ανάστασή του και θα παραμείνουν μόνο στη κλήση αλλά ποτέ στην εκλογή του Χριστού, ακόμη και αν καταλάβουν σε Ανατολή και Δύση ύπατα Χριστιανικά αξιώματα και τίτλους, θα παραμείνει σαν ένα κενό αινιγματικό γράμμα χωρίς καμμια αξία, θα το διαστρεψουν, θα το διαστρεβλώσουν και θα το καπηλευτουν όλοι οι πολεμοκαπηλοι Καίσαρες και Καισαρίσκοι για το δικό τους οικονομικό και πολιτικό όφελος σε όλους τους αιώνες, συνεπικουρούμενοι απο τους θρησκευτικούς άρχοντες τους, τους οποίους αυτοί θα διορίζουν και θα τους αλλάζουν κατά το δοκούν, ( βλέπε για παράδειγμα την Ουκρανία αλλά και αλλαχού στο κόσμο), , θα περιμένουν φως αλλά θα ζουν στο σκοτάδι, όπως γράφει ο προφήτης Ησαϊας. Χωρίς το Φως της Ανάστασης του Χριστού ζούμε κυριολεκτικά στο σκοτάδι, λέμε ότι ακολουθούμε το Χριστό και το λόγο του. αλλά μόνο στα λόγια. Το Ευαγγελιο γίνεται πράξη μόνο όταν το δούμε και το κατανοήσουμε με την ερμηνεία που θα μας δώσει ο αναστημένος πια Χριστός "του συνιέναι τα Γραφάς", όπως άνοιξε τα μάτια των δύο που πήγαιναν προς τη πόλη Εμμαούς. "ΔΕΥΤΕ ΛΑΒΕΤΕ ΦΩΣ ΕΚ ΤΟΥ ΑΝΕΣΠΕΡΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΔΟΞΑΣΑΤΕ ΧΡΙΣΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ." Με το Φως της Ανάστασης του Χριστού δεχόμαστε το ολόφωτο Άγιο Πνεύμα της Πεντηκοστής, και με το Άγιο Πνεύμα συμμετέχομε στην Ανάληψη του Χριστού, δηλαδή ενώ ζούμε στη γη, το πνεύμα μας είναι μαζί με τον αναληφθέντα Χριστό και συμμετέχει στην αγάπη, στην ειρήνη και στη χαρά του Παραδείσου από τώρα, από τούτη τη πρόσκαιρη ζωή. Και πλέον καταλαβαίνομε το λόγο του Χριστού οτι τη χαρά μας δεν μπορεί κανένας να μας την αφαιρέσει, και επίσης καταλαβαίνομε τον αναστάσιμο λόγο του Χριστού προς τους μαθητές του και κατ΄επέκταση προς όλη την ανθρωπότητα "ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ."
Υπάρχει μια θαυμαστή αλληλουχία και σχέση μεταξύ των τεσσάρων αυτών γεγονότων της Γέννησης, της Σταύρωσης, της Ανάστασης και της Ανάληψης του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.
Δηλαδή ο άνθρωπος που είναι προωρισμένος να είναι κλητός αλλά και εκλεκτός του Θεού συμμετέχει και στα τέσσερα αυτά γεγονοτα της ζωής του Χριστού, συμμετέχει στη Γέννηση Του, γιατί και αυτός γεννιέται μέσα στο σκοτεινό κόσμο της αμαρτίας, ακούει τη διδασκαλία του όπως την άκουσαν οι πρώτοι μαθητές Του, συμμετέχει στη Σταύρωση Του και καρφώνει και τις δικές του αμαρτίες πάνω στο Σταυρό του Χριστού αποδεχόμενος ότι ο Χριστός σταυρώθηκε και έχυσε το αίμα Του γι΄αυτόν, πεθαίνει μαζί με το Χριστό ενώ επικρατεί απόλυτο σκοτάδι, συνθάπτεται μαζί με το Χριστό αλλά και συνανασταίνεται μαζί Του και πλέον βλέπει όλο το Ευαγγέλιο με το άπλετο και υπερκόσμιο Φως της Ανάστασης του Χριστού,( ενώ το απόλυτο σκοτάδι αποτελεί πια παρελθόν για αυτόν) , κατανοεί πια το Ευαγγέλιο και το εφαρμόζεικαι κατόπιν το Άγιο Πνεύμα τον οδηγεί στον Παράδεισο μαζί με τον αναληφθέντα Χριστό.
Κωνσταντινος Στρατής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια σας να είναι καλοπροαίρετα και ειλικρινή.
Ευχαριστώ

Ο διαχειριστής.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.